Wij hebben een Excel spreadsheet voor je ontwikkeld waarin je vrij eenvoudig je Getting Things Done systeem kunt bijhouden.
Op de eerste tab van de spreadsheet vind je instructies en ook de andere tabs zijn voorzien van tips om het systeem goed bij te houden.
Je kunt de spreadsheet hier downloaden: GTD in Excel
Veel plezier ermee!
Mocht je later toch over willen stappen naar Outlook, kijk dan eens naar onze training GTD in de Praktijk.
Wil je je werkdag slimmer en efficiënter organiseren? Doe dan mee met onze gratis minitraining Slimmer Werken! Drie dagen achter elkaar krijg je praktische tips die die je inspireren op weg naar meer ontspanning en productiviteit.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen op uw apparaat. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens verwerken zoals surfgedrag of unieke ID’s op deze site. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
En ontvang direct onze gratis Minddump-checklist – een eenvoudige tool om je hoofd leeg te maken en overzicht te creëren. Je ontvangt na je inschrijving elke twee weken slimme tips over hoe je productiever kunt werken.
Schrijf je in en sluit je aan bij ruim 15.000 anderen!
Je geeft hiermee toestemming om e-mails van ons te ontvangen en op de hoogte te blijven van ons aanbod.
Heb je ideeën, opmerkingen of suggesties over onze website? Laat het ons weten! Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je eventueel kunnen benaderen als we meer vragen hebben.