Op deze pagina vind je links naar alle artikelen en video’s van meereffect in de media.
Op 14 september 2019 was meereffect te zien tijdens het programma ‘How It’s Done’ op RTL Z.
Een leeg hoofd. Daarmee ben je creatiever en kun je makkelijker strategisch denken. Vandaar dat de bestselling auteur David Allen gevraagd was tijdens de laatste summit van TheNextWomen een grote groep vrouwelijke ondernemers te enthousiasmeren over de positieve effecten van Getting Things Done. Hij sprak over het uitvoeren van je werk zonder dat het je stress oplevert. Daarmee bereik je meer. En je hebt er in je privéleven ook profijt van.
STRAK PLAN. Je werk af en nog een stukje dag over. Niks irritanter dan een meterslange to-dolijst die aan het eind van de dag alleen maar langer is geworden. Om over die ontplofte mailbox nog maar te zwijgen. Met de Getting Things Done of GTD-methode schijn je hier voor eens en altijd vanaf te zijn. Een wondermiddel? Oordeel zelf!
Linda Geerdink van NPO Spirit heeft contact gezocht met David Allen om meer structuur in haar chaotische leven te krijgen. Met in de laatste minuten de bijdrage van Arjan Broere van Meereffect.
Altijd een helder hoofd. Getting Things Done-aanhangers zeggen hun zaakjes altijd op orde te hebben en nooit achter de feiten aan te lopen.
Eindelijk greep op het werk. Een artikel over meereffect in het financieele dagblad.
Maak je hoofd leeg. Getting Things Done beloofd rust, ook al heb je duizend dingen te doen.
Olivier Heimel deed de meereffect training en schreef er een leuk artikel over in ‘Esquire’.
Het Reformatorisch Dagblad schreef een artikel over de e-cursus ‘Stop Zelfsabotage’.
Het ‘magazine voor de ondernemer’ Baaz schreef een artikel over Getting Things Done.
Hoe u grip krijgt op uw digitale postvak. Lekker met een lege inbox op vakantie.
Management Support vraagt zich af waarom mensen die met GTD werken zo relaxt zijn.
Twee keer zo snel de inbox doorploegen.
Een artikel in De Zaak over de voor en nadelen van een kantoor aan huis hebben.
Fluitend naar je werk: Het kan!
Mailboxbeheer voor beginners. Een artikel in Flow magazine over hoe je sneller en makkelijker je mail kan verwerken.
Spitten & wieden, en 8 andere manieren om je hoofd leeg te krijgen.
“Een lege inbox”
“Slimmer en productiever met een opgeruimd hoofd”
“En nu die inbox nog leeg!”
“Dagen na het gesprek met Oosterkamp, blijkt dat het ook bij mij wat handiger en sneller kan.”
Een artikel in de Metro over de nationale mailindex die in 2009 voor het eerst gehouden is door meereffect.
In Management Team een kort interview met Taco Oosterkamp over hoe belangrijk het is om een leeg hoofd en een lege inbox te hebben.
Een interview met David Allen over GTD
Een ‘how to’ artikel uit de Exposé waarin Taco tips geeft over slimmer werken.
Lekker werken met een lege inbox en een helder hoofd.
Het onbewaakte ogenblik. Een artikel over Getting Things Done en meereffect in great place to live.
Kinderen krijgen veel informatie over zich heen. Zoenen met rommel helpt hen om informatie te filteren en te ordenen volgens Getting Things Done
Hoe krijg ik minder chaos in mijn hoofd. Elke dag je hoofd en inbox leeg aanbevolen in Vraag en Antwoord rubriek.
Beter organiseren met een leeg hoofd.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen op uw apparaat. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens verwerken zoals surfgedrag of unieke ID’s op deze site. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
En ontvang direct onze gratis Minddump-checklist – een eenvoudige tool om je hoofd leeg te maken en overzicht te creëren. Je ontvangt na je inschrijving elke twee weken slimme tips over hoe je productiever kunt werken.
Schrijf je in en sluit je aan bij ruim 15.000 anderen!
Je geeft hiermee toestemming om e-mails van ons te ontvangen en op de hoogte te blijven van ons aanbod.
Heb je ideeën, opmerkingen of suggesties over onze website? Laat het ons weten! Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je eventueel kunnen benaderen als we meer vragen hebben.